Alla inlägg den 22 november 2010

Av Emma Sjögren - 22 november 2010 21:04

Precis kollat på finalen av Biggest Loser där Karl-Fredrik vann! Kungälvs killen liksom ;) Hahah. Det föll en och annan tår hehe, känslig som jag är. Hoppas bara inte det går utför för dom nu, utan att dom håller det. Jag tycker dom är sjukt duktiga, helt galet! Att dom orkat?

Strax skall jag gå upp och lägga mig för börjar tidigt imorgon, 7.50 Usch, sjukt segt - men det är teckenspråk så det är ju nice.

Efter skolan imorgon blir det sushi med Lisa & Thilda, och sen blir det gym och solning. Grymt go dag!

Av Emma Sjögren - 22 november 2010 17:23

Dag 5: VAD ÄR KÄRLEK?


Hahaha lite roligt att det första som kom upp i huvudet var Sushi. Det är ta mig fan äkta kärlek på riktigt!

Vet inte riktigt hur jag skall skriva. Kärlek är något svårt, men så jäkla underbart. Det bästa som finns, samtidigt som det kan göra så sjukt ont. Kärlek för mig är min familj, mina vänner & självklart sushi. Haha!

Med risk att låta som om jag är 40 år äldre än vad jag är - Kärlek är något vackert. Det finaste som finns och det alla vill nå. Kärlek kan finnas till vad som helst. Måste verkligen inte vara till någon person, utan det kan vara till t.ex mat, djur, kläder, pengar, godis, osv. Alla känner olika kärlek och till olika saker och det är just det som gör det så fint. Kärlek är FINT! Hihihi.

Kärlek är min familj <3


   

VÄRLDENS BÄSTA FAMILJ <3

Av Emma Sjögren - 22 november 2010 15:58

Ligger just nu i min systers säng och håller henne sällskap medans hon städar. Har sån jäkla huvudvärk idag och det är riktigt jobbigt. KAN bero på att jag sov till 3 i mitt instängda rum med no luft alls, hehe.. Inte bra! Men sjukt skönt att få sova ut. Och då är jag fortfarande trött också!


Idag händer ingenting alls, kanske göra klart lite saker med skolan, annars bara vara hemma och ta det lugnt. Se på gossip girl och lite så ;) Strax skall jag blogga om VAD KÄRLEK ÄR!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet blir vad du gör det till!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards