Alla inlägg den 5 november 2010

Av Emma Sjögren - 5 november 2010 23:35

Jag och min älskade vän Johanna är hemma hos Eldina och chillar. Vi sitter här med varsin dator och lyssnar på musik. Var på bandy förut, där Robert spelade bl.a Dom vann med 13-1, niiiiiceeee.


Jag sitter och pratar med Bobban nu, och skall väl fortsätta med det ett bra tag. Sen blir det läggdags för oss tjejer. Haft en grym dag!


Av Emma Sjögren - 5 november 2010 13:47

Har haft en liten bloggtorka, och har varit inne i en period där ''den förggladaste färgen är grå''. Haha, låter ganska deprimerande va? Det har det varit också, men nu är jag en ny glad Emma!


Sitter just nu och plattar håret, och sminkar mig lite om vart annat. Skall ut med Johanna & Eldina och ta en massa fina kort nämligen. As fint och bra väder för det idag - höst, men soligt.

Och eftersom det var ett bra tag sen jag skrev kan jag meddela att jag fått tillbaka min skoldator och den är HEL! Wohoooooo. Livet är en fest! Haha.


Här bjuder jag på söta bilder.

    Hahahah mina tänder på den sista bilden. Hej, tandställning, hej.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet blir vad du gör det till!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards