Alla inlägg under september 2010

Av Emma Sjögren - 30 september 2010 20:22

Alohaaaaaaa!

Kom precis hem efter att ha spenderat dagen med Mathilda den rara. Vi drog oss in till stan och käkade sushi och shoppade lite. Eller, jag shoppade.. Hehe! Fick med mig en väska och ett linne hem. Träffade även Julia & Johanna också! Treeeeeevligt måste jag erkänna. Sen hängde vi en stund med Jocke också, väldigt trevligt. En go prick det där!

Nu skall jag se på idol sen väntar en lååååång dusch och sen en lååååång natt med massa sömn. Imorgon är det fredag - niiiiiiiiiiiiiiiiiice!


 

Visst ser det ut som om jag är utomlands och sitter på någon uteservering? Haha, men sanningen är att jag precis spelat en hel match och sitter inne i hallen.

Av Emma Sjögren - 30 september 2010 10:50

Jag och Mimmi sitter och väntar på att dom andra skall sluta deras engelska lektion, Det är äcklig mat i skolan idag, så det kanske bli donken... Om jag känner mig själv haha! Sitter också och lyssnar på bästa Jerry Williams. Hur grym är han inte då? B-ä-s-t! =)

Tänkte bjuda på lite cambilder, men det sket sig när jag såg hur söt jag var idag hehe... Därför blir det en bild på Frida & Mimmi istället!


Cp-barn!


Av Emma Sjögren - 30 september 2010 09:28

Igår var det en riktig TV-kväll med massa skoj. Idol, Berg flyttar in, Välkommen åter, Kungarna av Tylösand & Scrubs. Grymt är det!

Nu har jag svenska och jobbar med argumentation. Jag tänker på Julia när vi jobbar om det här hahah, hon är en riktig agrumenterare eller vad man säger! Snart har jag drygt två timmars rast och då blir det nog att hänga runt med Mimmi. Eeh.. Nu fick jag hjärnsläpp och har inget mer att skriva! Bjuder på en vacker bild istället.


Goa brudar hemma hos Lora!   

Av Emma Sjögren - 29 september 2010 19:50

Jag har grymt tråkigt och tänkte fördriva den kvarten som är kvar innan Idol börjar på att göra en lista om mig själv. Läs om ni vill ;)


Du heter: Emma Julia Sjögren

Smeknamn: Har nog inga.. Eller Mariam kallar mig fisken (för att min väska som jag hade för ett år sedan verkligen STANK fisk en dag av någon sjuk anledning!! :o) och PG av vissa HAHAHA. Säger inte varför!

 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Himlen är oskyldigt blå (förövrigt grym låt!)

Beroende av: Att inte vara ensam typ. Vet inte hur jag skall förklara, men jag älskar att kramas och hatar att vara ensam. Som nu tillexempel!

Vad tror folk om dig? Folk som absolut inte känner mig har jag ingen aning om, hoppas det är positivt iallafall haha.

Stämmer det? Jag ÄR positiv! Hehe.. Haha

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är så galen. Eller, öppen kanske är bättre ord. Att jag inte är blyg typ.. Framåt? Haha, jaja ni fattar vinkeln. Och sen mina ögon!

Hur imponerar man på dig? Jag läser väldigt lätt om någon är en annan person inför mig än sig själv, så det bästa är helt enkelt att vara sig själv och ABSOLUT inte ljuga eller dölja saker.

Brukar du skratta för dig själv? Haha jämt! Gjorde det för 5 minuter sedan i hög decibell hahah.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Orkar inte kolla, men säkert ifrån Nina

Var bor du? Kungälv

Trivs du där? Yes i do

Hur svarar du i mobilen? Olika till vem det är! Oftast något retarded hehe.

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon inte tänkte hämta mig, hehe..

Antal timmar sömn inatt: 8 kanske?

Sov du ensam: Tyvärr!

Brukar du komma i tid: Hehe ahrå

Hur känner du dig nu: Seg, och frågande.. Haha

Vanligaste färg på dina kläder: De vanliga - svart, vitt. Lite rosa, lite brun, lite grön, lite blå.. Haha ni fattar!

Vad tycker du om fötter: Haha, dom är så roliga! HAHA seriöst. Skrattar bara jag ser fötter typ ;)

Hade du en bra kväll igår: Jovars det hade jag väl, kunde dock haft roligare.

Favorit dryck på morgonen: Vatten, haha. Får ont i magen av allt annat! Eller juice.

När brukar du oftast gå och lägga dig: 12-1 kanske. Eller det är iallafall då jag somnar!

Är du blyg? Nejnej.

Sysslar du med någon idrott: Sysslade med Handboll från 1an fram tills innan sommaren.. Då fick jag nog för sista gången!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ojoj. Det alla andra hade gjort såklart! ;) haha

Är du nöjd med ditt liv: Ja förfasen! Annars är det väl ingen mening med det.

Är du bortskämd: Noooope

Vad gör du i morgon: KÖPER GODIIIIIIIIS! hahaha

Vad är det värsta du vet? Att känna sig ensam i hela världen. Låter som om jag gör det jämt haha, men det ögr jag inte som tur är. Men har känt det sisådär två tre gånger, och deeeeeeeeeeeeeeeeeeeet var fan så jävla hemskt.

Har du bra vänner och äkta vänskap? ATT JAG HAR!

Vad är det finaste du fått? Familjen & vännerna

En speciell dag du minns: Varje helgdag från förra våren till förra hösten....

Du samlar på: Minnen!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Julia tror jag! =)

När grät du senast: I förrgår kanske..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: KÖPT MAAAAAAAAAAASSA KLÄDER! :D Och byggt mig en sushirastaturang HAHAHA.

Vill du gifta dig: Ja det vill jag!

Vill du ha barn: ohyaaa

Är du musikalisk? nejnejnej och nej. haha

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten när jag är törstig, annars cola ;)

Bor dina föräldrar tillsammans: Aaaaaaa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Yepp

Biter du på naglarna: Tyvärr! :(

Av Emma Sjögren - 29 september 2010 19:02

Försöker verkligen lära mig allt med linjära funktioner hit och dit.. Men får inte in ett dugg i huvudet! Helt tomt i hjärnan.. Kanske är matte B lite svårt för mig? Eller, för hela våran grupp. HAHA, ALLA verkligen.. ALLA sitter som frågetecken på lektionerna! Haha, rätt skoj ändå. Men jag får hoppas på att jag klarar det.

Nu sitter jag och pratar med lite olika folk och väntar på att klockan skall bli 8 då allt skoj på TV drar igång. Onsdag = TV-KVÄLL!


Antingen skrattar jag för mycket, eller så är jag skit andfådd, eller pissenödig.. haha bilden är iallafall kanske ett år gammal och är påväg upp till Janina! ;)  

Av Emma Sjögren - 29 september 2010 16:30

Igår blidde det att jag kollade på Idol och sen gick jag upp och la mig haha. Kan säga att det var riktigt gött! Och varför jag inte bloggat idag är för att jag inte har orkat helt enkelt, hehe. Och just det - jag och några brudar tog sånt där spex-foto idag! Haha riktigt kul. Temat var MANSYRKE, och jag och Lora framförallt körde på snickarkläder och hammare och sen världens fjortis ansikte och hår haha! Skit sköjj. Bara för att jag skulle se ut som en riktigt arbetande karl så skrek jag när kortet togs. HAHAHA! Det var faktiskt dom som tog kortet som bad mig ;) Så där stod jag med hammaren högt upp i skyn och skrek.


Nu väntar jag förjäves på att maten skall bli klar. Magen kurrar som in i bänken! Skriver senare igen. PUSS

Av Emma Sjögren - 28 september 2010 16:33

Är fortfarande i skolan med Nina, Eldina & Lora. Vi väntar på att Mike skall sluta så skall jag med dom till JC. Sen får jag ta och gå hem och leta efter mitt fritidskort! Så jäkla surt att tappa bort saker! Har videosamtal med Robert nu också haha. Go kille sitter och sjunger för oss. Haha. Underbar!




Av Emma Sjögren - 28 september 2010 14:21

Sitter i skolan och har precis haft elevtid. Fick lite olika papper med betyg och så bland annat. Och nu har jag Grafisk Kommunkation där vi sysslar med vikfoldrar. Och nu kom min lärare in och berättade att ví skall äta frukost nästa vecka! GOTT!

Nu skall jag fortsätta arbeta så skriver jag när jag är hemma igen. Och fick förövrigt inte tillbaka min dator idag -__- Fasen vad arg jag blir!!



Presentation


Livet blir vad du gör det till!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards