Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma Sjögren - 31 augusti 2010 21:32

Såg precis Fångarna på fortet, Barnen vs Föräldrarna. Roligt att barnen vann faktiskt haha, det var dom värda. Pernilla Wahlgren är ju bara för skön hahhah, skrattade ihjäl mig när hon körde rullbandsbanan.

Och det där med läxan.... O R K A R E J ! Fyfan vad tråkigt.

Slängde precis iväg ett sms till min darling. Funderar på att ta en dusch och sen telefonsnack tills jag somnar, det är väl bara för underbart? Yes, så får det bli! Hörs imorgon. GODNAAAATT

Av Emma Sjögren - 31 augusti 2010 19:44

Har vart i stan och vänt idag efter skolan med Eldina. Jag har verkligen beslutsångest på vilken mobil jag skall ha. Eller... VILL ha. Det är sjukt! Har vart inne på xperian hur mycket som helst, har velat ha den i tusen år. Men nu har Mathilda köpt den, och när jag sitter o pillar på den så tycker jag inte alls att den är så bra. Jobbig meny, blå färg (dåligt, skall vara vitt!), går inte att byta tema.. You name it, alltså inte min typ. Så satt jag länge inne på Elgiganten.se och kollade på mobiler och såg en mobil dom verkar nice, den också med tangentbord. Jag och Eldina bestämde oss för att dra in till stan och kolla på den - och självklart fanns den inte inne   Typiskt min otur! Vi satte oss och käkade på burger king också, sen kollade vi lite på dom olika partierna (det har börjar intressera mig?!), sen insåg Eldina att hon glömt sitt engelskablock på Burger King så då fick vi dra dit hahaha. SEN tog vi bussen hem! Nu sitter jag hemma och slappar. Funderar på att gå upp och hämta laddaren till min mobil så att jag kan sätta på den igen, men orkar nog inte det ;) hahaha. LATAST! Måste fixa lite webbdesign läxa också. Skall hitta bra & dåliga hemsidor tills imorgon då jag skall redovisa. Fy, usch, blä. Tråkigt!

Adios amigos

Av Emma Sjögren - 31 augusti 2010 15:26

Eftersom jag sitter kvar ännu. Klockan är 15.24 Haha, jag har inget liv. Satt med Frida ett tag och väntade på att Eldina skulle sluta, och nu väntar vi på att Johanna skall sluta. Blir nog bara att vi går hem för måste plugga   Det har redan dragit igång, och jag orkar verkligen inte. Men det är sånt som måste göras, tyvärr. Får hålla ut tills datorerna kommer då det lär bli tusen gånger goare att sköta plugget!

Min mobil har dött också = Självmord!!!!

Vem klarar sig utan mobil som är under 20? Iiiiiiinte många. Neeeeh, POSS

 

  

Jag, Eldina & Johanna ute på rörtången

Av Emma Sjögren - 31 augusti 2010 14:09

Fick reda på förut att vi får datorerna den 14 september. SÅ JÄKLA NICE! Åååh, gud så gött det skall bli. Och den 9:onde sticker alla media klasser + kanske HP&HR till danmark för lite olika utställningar och liknande. Danmark i mitt hjärta! Längtar galet mycket.

Bortsett från allt glatt så sitter jag och arbetar med dom där 3 uttrycken, och idag är verkligen ingen dag för det. Haha, inget funkar verkligen! Eftersom våran lärare är BÄST bokstavligen talat, så får jag sluta nu och göra resten imorgon istället (skulle slutat 4).

Så nu sticker jag nog hem, eller med märker vi! PUSS

Av Emma Sjögren - 31 augusti 2010 12:38

Aloha igen! Sitter på grafisk lektion där vi gör en uppgift som heter tre uttryck. Det går ut på att man skall göra en slags affisch eller liknanade med en och samma text, fast man skall göra den för olika målgrupper. Man fick välja vilka grupper man ville, så jag valde

1: Hip Hoppare

2: Småbarn

3: Musik intresserade

Rätt rolig uppgift om ni frågar mig. Jaja, nog om skolan. Med min underbara klass sitter vi och lyssnar på den gamla favoriten Lemon Tree.. Here you go!


Av Emma Sjögren - 31 augusti 2010 10:47

Ja men tjenare tjenare. Sitter på multimedia lektion och skall hitta någon kändis eller typ seriefigur att göra mig själv till. Hade vart fett roligt att vara typ Kissie hahaha, men vet inte hur det blir med det. Mathilda kör nog på Gollum vilket passar finfint! Hahaha.

Hade teckenspråk förut, och det är så sjukt roligt. Man lär sig tusen saker varje lektion och jag tror att efter bara två lektioner kan jag prata med en döv person. Seriöst! Galet är det. Roligt roligt roligt! Funderingarna har försvunnit litegrann iallafall, det känns bra. Slut på tankarna!! Nu skall jag ta och leta upp någon kändis så att jag kan sluta och sen ta och äta lunch (frukost!).

Av Emma Sjögren - 30 augusti 2010 21:49

Ååååh vad denna dagen har gått ut på tankar! Det gillar vi inte. Eller inte när det är jobbiga tankar iallafall. Usch, hatar när det blir så verkligen. Vill bara leva i nuet, ta saker som det kommer och leva livet och vara glad. Men tyvärr så kommer det såna dagar, och dom får man ta sig förbi också. Snart är det läggdags iallafall, och hoppas på att tankarna är väck imorgon. Hade vart nice med en dusch nu också! Får nog ta en varm dusch innan jag dejtar kudden :)


Fångarna på Fortet var ju bäst! Bönnerna alltså. HAHA FÖÖÖÖR sköna!   Och det där med svenskan.... Hehehe.. ÄSCH, vi tar det någon annan dag! Snart ringer Markus också. Skriver igen imorgon. Natti natti   

Av Emma Sjögren - 30 augusti 2010 19:59

Fick inte riktigt igång svenska pluggandet, så det får bli efter fångarna på fortet! Grymt program, älskar det. Minns när jag var liten och satt där framför TVn och titta med mamma och pappa med en massa chips, godis, cola m.m framför mig hahaha. Gud vad tiden går fort! Nu har jag inte tid att skriva mer. PUSS   

  


Presentation


Livet blir vad du gör det till!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards