Alla inlägg den 15 november 2010

Av Emma Sjögren - 15 november 2010 14:38

Storstad eller landet, varken eller
Hamburgare eller pizza

 Kött eller fisk
Hund eller katt
Aftonbladet eller expressen

McDonalds eller MAX

Vin eller Öl

Charter- eller skidsemester
Sverige eller Utlandet
Sport eller nyheter
Hockey eller fotboll
Krog eller pub
Ljushåriga eller mörkhåriga killar
Sommar
eller vinter
Vår eller höst
Flyg eller tåg
Bil eller buss
Blue or Pink
Water or Soda 
Phone or Lap-Top
Shorts or Skirts  
Paper or Plastic
Ipod or Mp3
Christmas or Birthday

Hav eller sjö
TV eller Dator
Jul eller Påsk
Svart eller Vit
Rosa eller Lila
Guld eller Silver
Bad eller Dusch
Sko eller Sandal
Afrika eller Asien
Löshår eller Äkta
Mobil eller telefon
Klänning eller kjol
Lägenhet eller Hus
Plugga eller arbeta
Blond eller brunett
Vanilj eller Choklad
Ring eller halsband
Jeans eller leggings
Stjärnor eller månen
Jordgubb eller hallon
Nyår eller Midsommar
Lång hår eller Kort hår
Nagellack eller Läppstift
Sanning eller Konsekvens
Blåa ögon eller Bruna ögon
Berg-och-dalbana eller Vattenbana
Harry Potter eller Lord of the rings
Christina Aguilera eller Britney Spears


* Senaste gången

...du var på bio?: i fredags!

...du kysste någon?: hmm.. två veckor sedan kanske!

...du pluggade?: tro det eller ej, men för 10 minuter sedan

...du duschade?: igår

...du hade klänning? ouf.. ett tag sedan, kanske på våran tjejmiddag den 11 september


* Kändisar

...läser du någon kändis blogg?: ja, massor

...vill du vara någon kändis?: hahaha... låter som om jag är besatt men, KENZa isåååååfall. men jag trivs bra som jag är också!

...vilken kändis tycker du är snyggast (tjej)? carolina gynning, eller kenza


* Skönhet

...Skulle du kunna tänka dig att göra en skönhetsoperation?: nej det skulle jag inte!


* Byta liv för en dag

...vem skulle du byta liv med då?: eeeeh... kenza tror jag! fast skulle ju vilja vara kille också ;)

Av Emma Sjögren - 15 november 2010 13:57

Idag har jag fått mycket gjort, och det känns så grymt gött. Har bokat av tre stora anteckningar på min bakgrund, kan visa strax.

Har gjort klart hemsidan, gjort klart vikfoldern, gjort klart bildspelet - och nu skall jag sätta mig med matten. Hur bra är inte jag då? Haha.

Var ledig idag tydligen, det fick vi reda på när vi kom till skolan haha. Men sjukt gött!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet blir vad du gör det till!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards