Alla inlägg den 19 november 2010

Av Emma Sjögren - 19 november 2010 21:48

                 

Av Emma Sjögren - 19 november 2010 19:07

Jag är 17 år och kan väl inte riktigt säga att jag haft min FÖRSTA RIKTIGA KÄRLEK. Självklart har man haft ''fråga chans-förhållanden'' när man var mindre haha, och även förhållande nu på ''äldre dar''. Jag har varit riktigt kär once upon a time så att säga, men det är inget jag kanske borde dela med mig av. Inget jag tänker på nu idag och heller inget jag känner för att berätta om, då blir det bara fel ;) Men ja, kär har jag varit men den där riktiga kärleken har ännu inte hittat till mig hahah. Men det är lugnt för mig, jag kan vänta liksom! Blir nog ändå bättre när man blir äldre liksom haha.

Men jag har tillräckligt med kärlek från mina kära vänner, så dom är väl min första kärlek på sätt och vis hahah.

ME LOVE YOU! <3


 

Av Emma Sjögren - 19 november 2010 19:01

Sitter med två heta brydar i min säng just nu och muppar oss med skratt i hög decibell. Vi skall feta oss med chips, choklad & päronsoda all night long like usuall! Kanske kolla på Idol också om brudarna tillåter så att säga. Hade tänkt sätta mig och skriva om ''första kärleken'' snart, så ni får höra om min vackra kärlek HA HA HA.


PUSS!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet blir vad du gör det till!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards