Alla inlägg den 21 november 2010

Av Emma Sjögren - 21 november 2010 19:13

Dag 4: VAD HAR JAG ÄTIT IDAG?


Idaaaaaaaaaaaaaaag har jag ätit gott&gräddat bröd med skinka, två stycken. Sedan har jag också ätit massa chips hehe, allt för gott det där! Sen fixade jag och Evelina ihop tacos från gårdagen och käkade som middag. Sen blev det lite till chips hehehe.. Det är vad jag har ätit än så länge! ;) 


Av Emma Sjögren - 21 november 2010 18:56

Nu är det dags för nummer 3: OM MINA FÖRÄLDRAR


Mina päron heter Tommy & Ann-Sofie och är 50+ haha, vilket dom nog inte gillar att jag skriver ;) Pappa är uppvuxen i Backa och mamma är uppvuxen i Kungälv. De har varit tillsammans i 28-29 år någonting och de har 4 barn ihop. Inga andra barn heller för den delen. De har bott i Backa men nu bor vi allihopa i Kungälv. Farsan jobbar på GLC, och min mamma är undersköterska.

Vet inte riktigt vad jag skall skriva mer, haha. Men ja, det är mina päron!


 

Av Emma Sjögren - 21 november 2010 18:49

Nu är jag hemma igen. Har sovit hos Evelina inatt och igår var det ju öppethus på skolan. Jag, Thilda & Lisa stod och kopierade bilder hela dagen - så nu har jag massvis med bilder hemma på mig, thilda, mamma osv. Riktigt snajsiga bilder!

Igår kväll käkades det tacos hos Evelina med några töser. Sjukt gött vare kan jag tala om, och massa tjöt blidde det.

Kan ju ta och nämna att jag är förälskad i Evelinas katt. Så jäkla söt! Den är verkligen kelig, och vill hela tiden lägga sig på axeln på mig. Haha så söt!

Nu skall jag ta och skriva om mina föräldrar som jag missade igår, och även skriva vad jag har ätit idag ;)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet blir vad du gör det till!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards