Alla inlägg den 18 november 2010

Av Emma Sjögren - 18 november 2010 18:03

Ligger under täcket och försöker plugga, men musiken och låttexterna tar över mesta av tiden faktiskt hehe. Inte bra alls, för måste verkligen få pluggat! Samhällsprov imorgon, samt en inlämning. Aj aj Emma, jag måste fan skärpa mig nu. Har vart nere i en svacka som jag sagt, men är uppe i den nu och det känns fedt nice! Så nu skall jag ta tag i pluggandet och skolan och sådär.


HAR SPRUNGIT ENDA SEN BARNSBEN (in my ass sprungit!)


jag blev så dum av dig, jag borde nog glömma dig.

Av Emma Sjögren - 18 november 2010 16:28

Dag 1 på listan:
Presentera mig själv!


Så yes, nu skall jag 'p'resentera'' mig själv.

Jag heter Emma Sjögren, blev 17 år den 21 september, och bor i Kungälv tillsammans med min familj minus ena brodern som flyttat hemifrån. Jag har tre äldre syskon som heter Daniel, Sara & Marcus. Jag går på medieprogrammet på Mimers Hus och trivs som handen i handsken, hahah. Går i tvåan och ser faktiskt inte fram emot studenten, eller inte efter studenten. Vill inte börja leva ''vuxet'' om ni förstår. Fast vill dock ha jobb istället för att gå i skolan haha.

Jag bodde på Hisingen, Backa, tills jag var 5 år och är VÄLDIGT glad att jag flyttade där ifrån hehe. Skulle jag möjligtvis vara tvungen att bo där så skulle jag bo i backatorp, men knapert där alltså.

Jag har gått i handboll i den största delen av mitt liv men har nu slutat. Har alltid älskat handboll och kommer alltid göra! Dock också alltid älskat Kungälvs HK, men kommer aldrig göra igen haha. Så mycket krångel, så mycket ojämnhet och en hel bunt av ledare som är dumma i huvudet. Dock har jag haft bra ledare också, och det är jag väldigt glad över! Ja, vad skall man säga mer.. Jag älskar att fotografera och filma, och även journalistik. Tror det skulle passa bra för mig med min käft som aldrig kan vara stängd hahah ;)

Sommaren är bästa årstiden och jag ÄLSKAR mina kompisar. Dom är fasen bäst!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet blir vad du gör det till!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards