Alla inlägg den 10 november 2010

Av Emma Sjögren - 10 november 2010 21:28

Gud vad jag älskar att göra hårinpackning. Håret blir så mjukt och lent efteråt! Så nu har jag haft i inpackningen i håret ett bra tag och nu är det dags att skölja ur, sen skall jag nörda mig med andra avenyn tills jag somnar (vilket jag aldrig gör när det gäller AA).

Imorgon skall jag till tandläkaren, och jag skall ta upp att jag vill ha tandställning.... Hellre ha mögelmun i två år än resten av livet hehe. Nåja, ha de lovely

Av Emma Sjögren - 10 november 2010 18:37

Vill bli blond igen. Det var en liten impulsgrej att vara brunett nämligen, så nu vill jag bli blond igen. Så igår färgade jag det - och nu är det oranget/rött. Gick med halsduken över huvudet hela dagen i skolan haha, fyfan alltså. Kan inte färga om det med en gång heller för då kommer håret att gå av totalt.

Men sånt är livet, envisas jag med att bli brunett får jag stå det kastet också.

Och internet funkar inte för mig i skolan, då får man helt enkelt roa sig med andra saker, so here you go


       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet blir vad du gör det till!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards